تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

اهمیت بالا بردن آگاهی در خرید تجهیزات دندانپزشکی

 تجهیزات دندانپزشکی از جمله کالاهای بسیار ضروری می باشد که دارای تنوع و گستردگی زیادی هستند.به دلیل کار حساسی که با این وسایل ،دندانپزشکان انجام می دهند کیفیت بالای این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است فلذا خرید از شرکت های معتبر عرضه کننده این اطمینان را برای شما عزیزان بوجود می اورد که دستگاه خریداری شده از به طور تضمینی کیفیت مطلوبی دارد و از جهت پشتیبانی نیز خیال شما کاملا راحت است.

با توجه به عرضه تکنولوژی های جدید در زمینه دندانپزشکی کار برای دندانپزشکان بسیار راحت تر شده است مثلا نوع طراحی یونیت های دندانپزشکی به گونه ای شده تا کمترین میزان فشار را برروی ستون فقرات دندانپزشک وارد نماید و خستگی کمتری از این جهت احساس می شود.

و یا انواع جدیدتر تجهیزات دندانپزشکی که برای عکسبرداری از دندان استفاده میشود و دیگر نیازی به چاپ عکس گرفته شده وجود ندارد و مستقیم دندانپزشک می تواند تصویر را به صورت دیجیتال دریافت و مشاهده نماید که این امر کار را بسیار راحت نموده و نیاز به چاپ تصویربرروی ورق رادیوگرافی نمی باشد.

از این رو دندانپزشکان عزیزهرچند سال یکبار اقدام به خرید تجهیزات به روز شده برای مطب خود میکنند و یا دندانپزشکانی که تازه قصد تجهیز کردن مطب خود را دارند سعی بر این دارند تا از به روزترین تکنولوژی های عرضه شده در بازار را خریداری کرده و استفاده نمایند.

از این رو جهت خرید تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت باید از اصل بودن کالا و شرکت عرضه کننده اطمینان کافی را کسب نمایید تا با خیالی راحت خریدی مطمئن را داشته باشید و یا حتی در صورت بروز مشکل خاطر شما به جهت پشتیبانی محصول خریداری شده راحت باشد.

فلذا اطمینان از خرید اعتماد به نفس بالایی را در حین کار برای دندانپزشک ایجاد می کند و از انجایی که کار بسیار حساسی را باید انجام دهند تجهیزات به روز شده دقت عمل انها در حین کار را افزایش می دهد و خستگی ناشی از کارزیاد را به حداقل می رساند.

سعی و تلاش ما در ارائه این مطالب بالا بردن آگاهی شما عزیزان از بازار تجهیزات دندانپزشکی است تا با اگاهی بیشتری در این بازار دست به خرید بزنید و همچنین سعی ما بر این بوده است تا شما عزیزان بتوانید با مشاوره از کارشناسان مجرب ما از تجربیات انها در این زمینه نیز حداکثراستفاده ممکن را ببرید.

با توجه به مشکلات بوجود امده در واردات تجهیزات ،اسیبی که به این بازار وارد شده بسیار جدی است به گونه ای که یک سری از تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت دیگر وارد نمی شوند و اگر امکان وارد کردن انها وجود داشته باشد  افزایش چشمگیری در قیمت انها بوجود امده است تا حدی که ممکن است خریداران را منصرف کند.امید است با تدابیری که اندیشیده شده این اوضاع بهبود پیدا کند و کالاهای باکیفیت و مورد پسند دندانپزشکان به راحت قبل در دسترسشون قرار بگیرد. 

 

 

 

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 122 تاريخ : شنبه 24 شهريور 1397 ساعت: 16:56

بررسی وضعیت تجهیزات دندانپزشکی بعد از اعمال دور دوم تحریم های آمریکا

با سلام خدمت عزیزان همراه که این روزها خیلی به ما لطف داشتن و بنده و همکارانم رو شرمنده خودشون کردن  ، امروز در خدمتتون هستم با  بررسی یه سئوال خیلی بولد و پرتکرار یعنی وضعیت تجهیزات دندانپزشکی بعد از اعمال دور دوم تحریم های آمریکا .

وقتی این سئوال مطرح میشه همیشه شروع صحبت بین همکاران گرامی با این جمله ست که الان بخریم یا نه ؟ کی بخریم ؟ و از این دست سئوالات مسئله اینجاست که خرید تجهیزات دندانپزشکی و یا عدم خرید ما هیچ تاثیری در روند بازار ندارد .

این امر به این معنی است که نوسانات قیمت در بازار به هیچ عنوان وابستگی به خریدهای هیجانی ما ندارد و منشاء خارجی دارد ، البته منشع خارجی منظور خارج از بازار تجهیزات است .

مؤلفه های بسیاری را می توان نام برد که در این نابسامانی موثر هستند و هر یک به تنهایی می توانند تلاطمی بزرگ را در همه بازارهای از نظر اقتصادی و افزایش قیمت اجناس ایجاد نمایند .

قبل بررسی وضعیت تجهیزات لازم دیدم به نکاتی اخلاقی در این اوضاء بازار اشاره داشته باشم . نکته اول را با یک خواهش شروع می کنم " آقایان و خانم های مالک انحصاری برندهای خارجی و تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی احتکار نکنید "

البته موضوع احتکار شامل تعداد کمی از شرکت ها می باشد و خدا را شاکریم که اکثر شرکت ها در بازار تجهیزات دندانپزشکی آلوده این عمل غیر اخلاقی نشده اند و اگر حتی مدتی مجبور به تعلیق در فروش محصولات خود می شوند به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز های خارجی می باشد .

گفتم ارز های خارجی و سر حرف و درد دلم باز شد ما به جد در حوزه تولید در داخل ایران محصولات چندانی تولید نمی کنیم و محصولاتی را هم که برخی شرکت ها به نام تولید ایرانی وارد بازار می کنند به هر حال قسمتی از اجزاء آن را به صورت مستقیم از چین و دیگر کشورها وارد می کنند .

این موضوع به این معناست که ما تغریبا هیچ محصولی در تجهیزات دندانپزشکی به صورت تولید 100٪ ایرانی نداریم و قیمت تمام شده اکثر محصولات موجود در بازار وابسته به ارز های خارجی می باشد . پس این انتظار که قیمت های تجهیزات در این اوضاء تغییر نکند انتظاری بیهوده می باشد .

اما با این تفاسیر موضوع قابل تعمل نرخ های و قیمت های عجیب و غریبی است که این روزها روی برخی از کالا ها و تجهیزات دندانپزشکی مشاهده می شود و هوش از سر انسان می برد ، با یک محاسبه ساده در نرخ دلار و یا یورو و نرخ اصلی شرکت تولید کننده محصول مثلا در ایتالیا می توان دریافت که مبلغی که ما برای خرید این تجهیزات پرداخت می کنیم بسیار بالاتر از مبلغ اصلی می باشد . و اگر تمامی هزینه های قانونی و شیپینگ و غیره را به آن اضافه کنیم باز هم ما چند برابر قیمت داریم خرید می کنیم .

این یعنی اجهاف فاهش در حق تمامی دندانپزشکانی که با تخصص و عشق به کار خود ، در جامعه مشغول به خدمت صادقانه هستند .

اما همیشه می توان خدا را شاکر بود که تعداد کسانی که این عمل ناشایست و غیر اخلاقی را مرتکب می شوند معدوداند و با همت و توان جمعی می توان در مقابل آنها ایستادگی کرد .

این مقاله با این اوضاء بازار تجهیزات دندانپزشکی میتواند تا صدها صفحه ادامه داشته باشد اما در ایجا بیش از این بحث را ادامه نمیدهم و در آینده به ابعاد جدیدتری از موضوع می پردازم .

بهترین ها را برای شما عزیزان آرزومندم . موفق و پیروز .. J 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 15 شهريور 1397 ساعت: 16:30

اهمیت خرید تجهیزات دندانپزشکی از شرکت های معتبر داخلی

شغل دندانپزشکی از جمله حرفه های بسیار حساس و کارامد در یک جامعه می باشد وافرادی که وارد این رشته می شوند افرادی بسیار سخت کوش و متعهد هستند که با علم بر این مساله که وظیفه بسیاری خطیری را بردوش دارند این راه را ادامه می دهند

از جمله مهمترین مساله ای که می تواند عملکرد حرفه ای دندانپزشک را تحت تاثیر قرار دهد تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده هستند که اگر با کیفیت خوبی در دسترس آنها قرار نگیرد می تواند خود مانعی برای درمان کارامد و مفید بیماران باشد.از این روتوجه به کیفیت این تجهیزات از جمله وظاایف بسیار مهم وارد کنندگان و تولیدکنندگان این محصولات است.

خود دندانپزشک نیز باید به این مساله توجه کند که برای تجهیز مطب خود از تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت خوب تهیه نماید تا در دراز مدت و کار با آن دچار مشکل نشود و حتی با خرید به روزترین تکنولوژی های عرضه شده کار خود را راحت تر و با دقت بیشتری به سرانجام برساند تا هم بیماران راضی باشند و هم خودشان استرس کمتری داشته باشند.

ازجمله روش هایی که دنداپزشکان برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود انجام میدهند خرید مستقیم است ان هم به این روش که طی سفری که به کشورهای مثلا اروپایی یا چینی دارند خرید خود را یا از نمایشگا ههای بین المللی تخصصی انجام میدهند و یا از خود شرکت های تولیدکننده برند محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و با خود به ایران می اورند تا از اصل بودن محصول خریداری شده اطمینان صددرصد داشته باشند.

این روش دارای مزیت ها و معایبی هست که در این مقاله به ان اشاره میشود.خرید تجهیزات دندانپزشکی با این روش بسیار مطمئن به نظر می اید ولی از جمله نکات منفی ان بحث پشتیبانی ان در صورت خراب شدن است. با توجه به این مساله که هر وسیله ای که مدتی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی داشته باشد و از ان  جهت که برخی از شرکت های عرضه ککنده تنها محصولاتی که دارای شماره سریال همان شرکت هستند را پشتیبانی می کنند خود این مساله مشکل ساز می شود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان خریدی مطمئن از شرکت های معتبر وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی است تا در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی و تعمیر تنها با یک تماس با شرکت بتوانید از خدمات مطمئن  بهره ببرید تکنسین های خبره با حضور در محل کار شما عیب دستگاه را شناسایی و در کمترین زمان ان را برای شما تعمییر نمایند.

از ان جهت که دندانپزشکان وقت کمی برای جستجو در بازار و خرید محصول مورد نظر خود دارند شرکت های عرضه کننده

تجهیزات دندانپزشکی سایت های جامع و کاملی از این محصولات ایجاد کرده اند که تنها با سرچ در اینترنت دنیایی از این تجیزات را پیش روی خود دارید و با صرف حداقل زمان ،انتخاب خود را انجام می دهید و به صورت تلفنی محصول خود را سفارش و در کمترین زمان درب مطب یا منزل خود تحویل می گیرید و دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی صرف گشتن در بازار کنید و حتی از مشاوره ی کارشناسان به صورت کاملا رایگان هم بهره مند می شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 116 تاريخ : شنبه 3 شهريور 1397 ساعت: 14:54